Tuesday, 25 December 2012

EX Radiance Activator

Assalamualaikum,

Seperti yang saya janjikan, saya akan menerangkan sedikit sebanyak tentang produk-produk yang boleh anda semua dapati daripada saya. Untuk entri ini saya ingin memberi sedikit penerangan tentang produk yang diberi nama EX Radiance Activator. (Boleh lihat gambar) 


Nama Produk: EX Radiance Activator 

Khasiat:
1. Menaikkan seri muka.
2. Seri kulit yang cerah sekata, bersinar sihat.
3. Mencerahkan kulit.
4. Menghilangkan pigmnetasi, sunburn.
5. Menghalang penghasilan melanin (sel kulit gelap).
6. Menyama ratakan warna kulit.
7. Mengurangkan garis halus, kedut pada wajah.
8. Menegangkan dan menganjalkan keremajaan kulit.

Kandungan:
1. Protein Illumicel Complex ™
2. Protein Fruitrix Nutrients ™

Prosedur minum:
1. Sediakan segelas air sejuk/ suhu bilik.
2. Masukkan serbuk ke dalam air tersebut.
3. Kacau campuran serbuk dan air.
4. Minum serta merta.
*PERINGATAN: Jangan guna air panas (Boleh menyebabkan khasiat produk hilang)

Lain-lain:
1. Khasiat EX Radiance activator adalah 3 kali ganda lebih daripada khasiat produk lain.
2. Rasanya yang enak dan selesa amat sesuai diminum berbanding produk lain yang kadang-kadang kurang menyenangkan.

Kuantiti:
1 paket = 20 sachets

Harga:
5 sachets = RM35
1 paket = RM130

So, setakat ini saja lah untuk produk pertama yang saya perkenalkan ini. Sila tunggu entri yang seterusnya untuk mengetahui apakah produk Miracle Tab yang akan saya ceritakan.

Sekian untuk kali ini, TQ ;)

#Find something new and never give up, you will get it right. 

No comments:

Post a Comment